Takže po našom veľkom „kick off“ na Wirtschaftsuni vo Viedni sme boli minulý týždeň na tzv. mid-workshope, kde sme makali všetci až sa nám z hláv parilo viac ako 3 hodiny.
25 študentov analyzovalo okolité trhy a ich význam pre nás a náš portál jaspravim.sk na vstup.
Zozbierané dáta následne jednotlivé tímy prezentovali pod vedením Profesora Arnold Schuh, ktorému patrí veľká vďaka za priebežný koučing a usmernenie všetkých myšlienok a nápadov.
Táto téma bola skôr analytická a dospeli sme k rôznym zaujímavým výsledkom, ktoré si musíme zanalyzovať teraz aj my sami.
Tešíme sa na názverečný end-workshop v januári, ktorého súčasťou budú marketingové nástroje vstupu na nové trhy, kde sme otvorili dvere dokorán kreatíve a sme zvedaví, čo študenti vymyslia počas vianočných sviatkov ..ehm… 🙂
CEE here we come
A mini foto galeria z prednáškovej 🙂