Ahoj, Jaspraváci,
dnes vám prezradíme pre niektorých možno zaujímavý poznatok zo zákazníckeho servisu. Veľmi často sa nás pýtate, prečo na seba neuvádzame telefóny, prečo s nami komunikujete iba cez livechat?
Niektorí používatelia si dokonca myslia, že stránka nie je dôveryhodná, keď neuvádzame na seba telefonický kontakt. V dnešnej dobe telefonická komunikácia je na ústupe, mnohí radšej vybavia veci správou, smskou, cez messenger… livechat je moderná komunikácia 21. storočia. Navyše, celá konverzácia sa ukladá a kedykoľvek sa k nej dá vrátiť.
Klientský servis denne vybaví veľké množstvo vašich e-mailov a otázok. Ak by sme boli na telefóne, vieme sa v jeden okamih venovať iba jednému klientovi. Takto agent dokáže komunikovať napríklad i s piatimi klientmi naraz. Nikomu by sa nepáčilo čakať na telefóne, kým bude voľný operátor.
Livechat je dostupný denne od 9:00 – 12:00 a od 13:00 – 17:00. V piatok končíme už o 16:00.
Cez víkend pracujeme v režime offline, ale odpisujeme na e-maily a schvalujeme vaše inzeráty.
Ak máte akékoľvek otázky, s dôverou sa na nás obráťte.
Ilustračné foto: Pixabay.com