Prečo na Jaspravim.sk komunikujeme iba cez livechat?

Ahoj, Jaspraváci,

dnes vám prezradíme pre niektorých možno zaujímavý poznatok zo zákazníckeho servisu. Veľmi často sa nás pýtate, prečo na seba neuvádzame telefóny, prečo s nami komunikujete iba cez livechat?

Niektorí používatelia si dokonca myslia, že stránka nie je dôveryhodná, keď neuvádzame na seba telefonický kontakt. V dnešnej dobe telefonická komunikácia je na ústupe, mnohí radšej vybavia veci správou, smskou, cez messenger… livechat je moderná komunikácia 21. storočia. Navyše, celá konverzácia sa ukladá a kedykoľvek sa k nej dá vrátiť.

Klientský servis denne vybaví veľké množstvo vašich e-mailov a otázok. Ak by sme boli na telefóne, vieme sa v jeden okamih venovať iba jednému klientovi. Takto agent dokáže komunikovať napríklad i s piatimi klientmi naraz. Nikomu by sa nepáčilo čakať na telefóne, kým bude voľný operátor.

Livechat je dostupný denne od 9:00 – 12:00 a od 13:00 – 17:00. V piatok končíme už o 16:00.

Cez víkend pracujeme v režime offline, ale odpisujeme na e-maily a schvalujeme vaše inzeráty.

Ak máte akékoľvek otázky, s dôverou sa na nás obráťte.

Ilustračné foto: Pixabay.com

Komentáre sú uzavreté.