Nový a vylepšený spôsob rušenia objednávky

Okrem niektorých zmien v obchodných podmienkach, ktoré „sme museli vykonať“ v súvislosti s platnou legislatívou SR a prechodom od 1.12. na platcu DPH sme vylepšili proces uzatvárania objednávok.

Nakúpil si na jaspravim.sk a nie si spokojný?

Nakoľko sa snažíme vytvárať fér a bezpečné prostredie tak pre predávajúceho ako aj pre kupujúceho (pričom však chceme ponechať slobodu dohodnutia sa medzi kupujúcim a predávajúcim).

navrhnut_zrusenie-copy1. Priamo v objednávke kliknete na gombík „ Máš problém“ .

2. V ďalšom okne si vyberieš možnosť „ Zrušiť objednávku“.

Čo sa bude diať potom?

Systém objednávku pozastaví, odošle druhej strane notifikáciu s požiadavkou na zrušenie objednávky a začne plynúť 72 hodinová lehota. Počas tejto lehoty, môžu vzniknúť viaceré možnosti:

  1. Druhá strana zrušenie prijme a objednávka sa zruší (Predávajúci nezíska negatívne hodnotenie a Kupujúcemu sa vrátia peniaze).
  2. Druhá strana zrušenie zamietne a objednávka sa znovu aktivuje. Objednávku je možné normálne dokončiť.
  3. Druhá strana sa nevyjadrí a objednávka sa po 72 hodinách automaticky uzatvorí ako zrušená. Peniaze sa vrátia Kupujúcemu na konto na jaspravim.sk.

Ak už raz bola objednávka zrušená, NIE JE ju možné reaktivovať ani znovu aktivovať. Ak  budete chcieť  danú objednávku potom dokončiť, musíte si urobiť NOVÚ OBJEDNÁVKU a zaplatiť ju napr. kreditom na konte jaspravim.sk.

Viac info ohľadom zrušenia objednávok nájdete priamo na našch obchodných podmienkach:

Prečítaj si ich tu >

alebo nás kontaktuj na info@jaspravim.sk, alebo na live chate každý pracovný deň. 

 

Komentáre sú uzavreté.