Dôležité zmeny na jaspravim.sk od 1.12.2016 – prosím čítajte pozorne!

Ahojte jaspraváci

Nuž prišli sme k bodu obratu …a to DOSLOVA 🙂
Čo je na jednej strane skvelá správa na druhej strane to prináša so sebou, niektoré administratívne zmeny vychádzajúce z legislatívnych zmien platných v našej geografickej lokalite…nuž, čo už … čítaj prosím pozorne dole

vintage-music-business-shop

Máme pre Vás pár správ.

✅  Jedna správa je tá, že sa v podstate nemení nič na tom, ako ste fungovali s nami doteraz.

↔ Druhá správa je tá, že sa mení pár malých, ale podstatných vecí.
My sme však extra šikovní a pripravili sme s našim tímom jednoduchého sprievodcu zmenami.

1. Jaspravim.sk sa stalo platcom DPH, čo to znamená?

Od 1.12. sa jaspravim.sk stalo platcom DPH – čo v skratke znamená, že na našu províziu budeme účtovať DPH, ktorá je v podmienkach SR rovná a vo výške 20 %.

Jednoduchý príklad – (nebojte iba základná násobilka)

Maruška predáva svoje preklady za 10 EUR /1 A4.

Maruška sa teší a službu predá. Systém jej vypočíta po predaji služby províziu vo výške 12% + DPH. Čo sa v tomto prípade rovná sume 1,44 EUR.

Celková suma, ktorá bude Maruške vyplatená v zárobkoch je teda:

10 EUR – 1,20 EUR (12 % provízia jaspravim.sk) – 0,24 EUR (20 % DPH z výšky provízie) = 8,56 EUR

2. Vyplnenie osobných údajov je POVINNÉ!

Prečo je vyplnenie osobných údajov POVINNÉ ?

Doteraz (k 30.11.2016) všetci predajcovia nemuseli mať vyplnené osobné údaje. Pokiaľ chceli u nás predávať (museli ich mať vyplnené v prípade, ak zarobili na jaspravim.sk a žiadali o prevod svojich zárobkov). Od 1. 12. je potrebné mať vyplnené osobné údaje, inak systém nedovolí tvoje služby ani produkty objednať kupujúcemu!

vyplnenie_udajov-copy zmena_udajov-copy

Ak chceš na jaspravim.sk predávať svoje služby, či produkty – systém ťa nepustí ďalej bez toho, aby údaje neboli vyplnené.

Prihlás sa do svojho konta a vyplň povinné osobné údaje.

Prečítaj si viac na Všeobecné obchodné podmienky.

3. Nová rámcová zmluva – čo je to?

Ak chceš na jaspravim.sk predávať, okrem vyplnených osobných údajov je potrebné v tvojom konte vyjadriť súhlas s tzv. Rámcovou zmluvou. Prečítajte si vzor tu > 

Táto rámcová zmluva, nám umožní inkasovať peniaze od tvojich kupujúcich a následne ich v tvojom mene fakturovať. Vieme, že nie ste stále on-line – preto Vám pošleme notifikáciu, newsletter, informujeme Vás tu  na blogu, Facebook-u – jednoducho všade, kde môžeme.

Prihlás sa prosím, čo najskôr na svoje konto jaspravim.sk a doplň si požadované kontaktné údaje,  aby si mohol s nami zarábať.

Zmluvu bude možné vygenerovať online od 1. decembra 2016 ale my sme ti pripravili jej PDF verziu už teraz. Prečítaj si ich tu >

1. Decembra sa prihlás do svojho profilu a vygeneruj si ju priamo na stránke jednoduchým klikom.

4. Meno tvojej firmy alebo osoby na faktúre jaspravim.sk

Zmenou obchodných podmienok jaspravim.sk k 1.12. 2016 všetky faktúry budú vystavené v mene predávajúceho s uvedenými plnými údajmi vyplnenými v osobnom profile vo svojom konte. Vyžaduje si to tak zákon a my ho musíme rešpektovať a dodržiavať.
Preto ti pri každom predaji pribudne po zaplatení objednávky kupujúcim nový odkaz
„STIAHNUŤ PREDAJNÚ FAKTÚRU“, ktorú my ako jaspravim.sk vystavíme za teba v tvojom mene.

Ak chcete na jaspravim.sk iba nakupovať tieto údaje nebudete musieť vypĺňať (ak však chcete mať faktúru v nákladoch ..asi by ste mali..)

Ak chcete na jaspravim predávať svoje služby, či produkty – systém Vás nepustí ďalej bez toho, aby údaje neboli vyplnené.

Prečo by ste si mali vyplňiť osobné údaje?

Ak ich nemáte vyplnené – kupujúcemu nedovolí stránka objednať si tvoju službu, či tovar. Vieme, že nie ste stále on-line – preto Vám pošleme notifikáciu, newsletter, informujeme Vás na blogu, Facebook-u.

Prihlás sa prosím, čo najskôr na svoje konto jaspravim.sk a doplň si požadované kontaktné údaje, aby ste mohli s nami zarábať.

5. Zmena všeobecných obchodných podmienok
V rámci vyššie uvedených (vynútených a popísaných zmien) od 1.12 upravujeme všeobecné obchodné podmienky na jaspravim.sk. Boli doplnené o niektoré body, ktoré si to vyžiadali v priebehu fungovania  takisto zahrňujú, zhrňujú a vysvetľujú detailne.

Prečítaj si ich tu >

6. Upravili sme FAQ ( často kladené otázky)
V rámci všetkých aktuálnych „updates“ sme „prekopali“ aj Často kladené otázky, aby ste všetko našli jednoducho vysvetlené aj priamo na tomto mieste formou otázky a odpovede. Doplnili sme ich podľa informácií zo zákazníckeho servisu ( podľa toho, čo sa často pýtate).

7. Nákup od  rôznych predajcov = rôzne objednávky

Vzhľadom na legislatívne zmeny, už nebude možné v rámci jedného nákupného procesu objednať od rôznych predávajúcich tak ako doteraz na jednu faktúru. Vzhľadom na to,že vystavujeme ako jaspravim.sk faktúry po novom v mene predávajúceho na jeho meno tieto možnosti sa už nedajú skĺbiť.
Ak si budete chcieť objednať služby od 2 alebo 3 rôznych predajcov – jednoducho vytvoríte 2 alebo 3 rôzne objednávky.

Prečítaj si doplnené Často kladené otázky v PDF tu >

Kvôli zmenám je možná 30. novembra 2016 krátka technická odstávka medzi 22:00 do 24:00 hod.

Čo mám teda urobiť aby som mohol naďalej predávať? 

1. Prihlás sa do konta
2. Uprav si prosím svoje údajte
3. Vygeneruj si rámcovu zmluvu, hneď 1. decembra 2016!

Na jaspravim.sk nič nepredávam iba nakupujem služby -čo sa pre mňa mení?

1. Po prihlásení do svojho konta je potrebné súhlasiť s novými obchodnými podmienkami aj v priade, že u nás iba nakupujete a pravdivo vyplniť osobné údaje, ktoré následne nebude možné meniť.
Systém Vás po prihlásení do konta bude jednoducho navigovať a intuitívne vyplníte všetky potrebné údaje tak, aby ste si faktúry mohli naďalej dávať do účtovníctva.

2. Vzhľadom na navýšenie provízie kvôli povinnosti vyplývajúcej z prechodu na DPH môže dôjsť k miernemu navýšeniu ceny služieb zohľadňujúcu výšku DPH od predávajúcich.

Možno sa to na prvý pohľad zdá veľa – pre Vás ako našich uživateľov sme však spravili maximum preto, aby sme tieto zmeny aplikovali s čo najnenáročnejšími a jednoduchými úkonmi a technickú a administratívnu náročnosť sme ponechali na našich pleciach.

V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na info@jaspravim.sk, alebo na live chate v každý pracovný deň. Prosíme, ak by náhodou „niečo nešlo ako predtým“ vopred sa ospravedlňujeme, tiež sa nastavujeme na niektoré administratívno/technické zmeny 🙂

Váš tím jaspravim.sk

Komentáre sú uzavreté.