Vulgarizmy na sieti – prečo sa to deje?

Ahoj všetkým Jaspravákom!

Nevieme, čím to je, ale v poslednej dobe sa nám niekoľkokrát stalo, že sa nám na zákazníckom servise objavil „arogantný týpek“, ktorý častoval hlava nehlava všetkých okolo seba vulgárnymi výrazmi a nadávkami.

Už si niekedy zažil niečo podobné? Stretávaš sa s niečím takým v rámci biznisu?

vztek

Niektorí klienti majú pocit, že si môžu dovoliť všetko – urážať ostatných, vulgárne sa vyjadrovať, nadávať, slovne útočiť … Ľudia sú rôzni a na našom zákazníckom servise jaspravim.sk sme už zažili kde čo, ale vedzte, že niečo také nenecháme len tak. Takýto klient je najprv slušne upozornený, aby prehodnotil svoje správanie a začal písať slušne. Ak sa tak nedeje, je jeho účet zablokovaný.

Nebojte sa Trollov

Trollom býva zvyčajne anonymný účastník online diskusií, blogov alebo fór, ktorý zasiela zámerne provokatívne, urážlivé alebo irelevantné (off-topic) príspevky k citlivým témam, ktorých hlavným zmyslom je vyprovokovať ostatných užívateľov k emotívny odozve alebo inak narušiť normálne, vecnú diskusiu.

Niekedy sa stáva, že sa takto začne správať niektorý z užívateľov a vulgárne atakuje predajcov na jaspravim.sk v súkromných správach. Opäť, ak na takého užívateľa narazíme, dôrazne ho upozorníme, a ak svoje správanie nezmení, jeho konto je zablokované.

Pokiaľ máš skúsenosť s takýmto nepríjemným a vulgárnym užívateľom, neváhaj nás kontaktovať a informovať nás o ňom na info@jaspravim.sk alebo na livechate denne v pracovné dni od 9:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 (piatok 16:00)

Chceme na jaspravim.sk vytvárať príjemné a priateľské prostredie, kde sa stretáva ponuka s dopytom, a podobné výlevy nepríjemných a agresívnych používateľov trpieť nebudeme.

Komentáre sú uzavreté.