Ako pridať ten najlepší inzerát

Najlepši inzerat na jaspravim.sk

Dnešný článok bude o tom, ktoré inzeráty sú tie naj. Prečo sú tie naj a ako si pridať ten naj inzerát, ktorý predáva. Tu je teda 6 jednoduchých pravidiel, ktorých dodržiavanie je nad zlato:

1. Stručný nadpis 
Kupujúci, ktorí hľadajú na jaspravim.sk služby alebo produkty najčastejšie hľadajú vo vyhľadávaní. Takže ak predávaš zdieľanie v skupinách na Facebooku, tak by tvoj nadpis mal vypadať asi takto:
Uverejním tvoju službu/produkt v skupine 100000 fanúšikova na Facebooku

a nie takto:
Mám skupinu na FB, keď chceš tak ti niečo v nej zverejním

2. Cena
Na jaspravim.sk sa už nazbieralo naozaj veľa inzerátov a konkurenciu tú nájdeš skoro v každej oblasti. Preto si urob krátky prieskum, stačí zadať do vyhľadávania tvoje kľúčové slovo, a hneď zistíš ako sa hýbu ceny.
Cena dohodou na jaspravim.sk neprejde. Keďže sme zároveň aj obchod, kde si kupujúci službu kupuje, cena služby je konečná. Preto ak chceš dohodni sa s kupujúcim najprv cez správy, pridaj si inzerát a potom si ho kupujúci môže kúpiť. Máme v šuflíku niekoľko tisíc vašich inzerátov, ktoré neprešli z tohto dôvodu, škoda ich tam je…

3. Popis inzerátu
Je výborné že vieš prekladať do angličtiny, ale keď v popise nenapíšeš, že cena je za 1 normostranu, tak kupujúci ti pošle ten manuál na ovládanie VHS videa v obsahu 70 strán a bude to ťažká komunikácia.
Keďže kupujúci si môže vložiť ľubovoľné množstvo tvojho inzerátu do košíka, stačí mu napísať, aby si napr. „objednal podľa počtu strán“ a hneď vie, čo má robiť.
Alebo ak vieš robiť webstránky, tak to je výborné. Lenze napíš do popisu presne čo kupujúci napr. za 50 EUR od teba dostane:
CMS systém, bez grafiky (tú je potrebné dodať) alebo 5 podstránok a hlavnú webstránku za 60 EUR v cene nie je eshop a pod.
Predíde sa tak nedorozumeniam po kúpe služby.

4. Ako čo najlepšie naformulovať inzerát
Tak to je téma na samostaný článok a určite ju v budúcnosti aj rozoberieme. Teraz v skratke. Inzerát by mal byť čo najkonkrétnejší, typ „som grafik urobím hocičo“ nie je celkom ten správny príklad. Tiež „urobím ti webstránku za 100 €“ neprejde sitom

5. Obrázky
Veľa z vás stále podceňuje silu obrázku. Hlavne všetci grafici, inzerát „urobím logo“ bez príkladov práce sa NIKDY nepredá. Vy sa čudujete prečo, my to viem aj vám píšeme a stále nič. Kupujúci sú magneticky priťahovaní peknými obrázkami, preto si môžete pozrieť aj to, že najpredávanejšie sú tie s najkrajším obrázkami.
Obrázok je vaša výkladná skriňa obchodu a keďže chcete získať čo najviac objednávok, tak tá musí byť čo najkrajšia.

6. Topujte, topujte
Dostať sa medzi odporúčané inzeráty je ZADARMO, stoji to len trochu aktivity, ktorú dokáže urobiť každý. Dostaňte svoj schválený inzerát medzi „Odporúčané“ alebo medzi „naj“ veľmi jednoducho a zvýšite tým svoje šance na predaj.
Tieto inzeráty sa tiež častejšie dostávajú do nášho obľúbeného a čítané mailingu pre kupujúcich a firmy, ktoré hľadajú možno práve vašu službu.

Toľko na dnes, nabudúce teda bližšie k jendotlivým témam.

 

Komentáre sú uzavreté.